НА ЗОНАЛЬНІЙ НАСОСНІЙ СТАНЦІЇ ОЛЕШКІВСЬКОГО МУВГ ВИКОНАНО ГІДРОІЗОЛЯЦІЮ ДОКОВОЇ ЧАСТИНИ
Одним з основних факторів, які впливають на довговічність підземних та занурених частин будівель і споруд – є вплив води.
Вода, яка проникає в середину будівельних конструкцій, визиває корозію арматури та руйнування бетону, що погіршує властивості міцності конструкції, та в результаті призводить до її руйнування. Проникаюча до внутрішніх приміщень підземної частини споруди вода знижує їх експлуатаційні властивості, порушує роботу технологічного обладнання, погіршує мікрокліматичні умови в приміщенні.
Проблема гідроізоляції підземних конструкцій, у тому числі докових частин насосних станцій, які тривалий час експлуатуються, полягає в тому, що стіни цих приміщень регулярно відволожуються, фарбування лущиться і постійний їх ремонт не має ефекту. Оскільки використання традиційних гідроізоляційних матеріалів малоефективне та не приводить до довготривалої відсутності вологи, гідроізоляцію у цьому випадку рекомендується виконувати за допомогою матеріалів проникаючої дії з внутрішньої сторони приміщення.
Оскільки традиційні методи гідроізоляції до довготривалого ефекту не приводили, керівництвом Олешківського МУВГ було вирішено застосувати новітню технологію гідроізоляції ін’єкційного типу.
Ін’єкційна гідроізоляція відсічного типу – це високотехнологічний інженерний спосіб усунення капілярного підйому рідини по фундаменту та стінам будівлі. В його основі лежить буріння спеціальних отворів (шпур) по всьому периметру та їх заповнення гідрофобним складом. До його переваг відноситься: можливість реалізації на будь якій стадії будівництва та експлуатації.
Під час виконання ремонту підрядною організацією були виконані наступні роботи:
- ін’єктування протікань у залізобетонних і цегляних конструкціях полімерними композиціями системи ПенеПурфом 1К пневматичним ін’єктором;
- гідроізоляція тріщин, швів, примикань неоштукатурених бетонних і залізобетонних конструкцій матеріалами проникаючої капілярної дії системи «Пенетрон» та гідроізоляційним матеріалом «Пенекрит».
Використання новітніх матеріалів дозволило вирішити проблему з гідроізоляцією докової частини швидко та ефективно.