Тендер на Капітальний ремонт трансформатора ТМ-250/35-0,4 інв. номер 101412494, код за ДК 021:2015 50532000-3

Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричної техніки, апаратури та супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 - 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)

Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до п. 41 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»

1. Предмет закупівлі: Капітальний ремонт трансформатора ТМ-250/35-0,4 інв. номер 101412494

2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-02-002558-a
a96b5246c96e4eb0b4f711a006e12598

 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

15 червня 2021 року о 12 год. 50 хв. на насосній станції 47А, розташованої за адресою: Новосеменівська сільська рада, Іванівський район, Херсонська область, внаслідок складних погодних умов, при попаданні розряду блискавки в силовий трансформатор Т-2 ТМ 250 кВА  35/0,4 кВ, інвентарний номер  101412494 (далі – обладнання), виникло коротке замикання зі сторони високої напруги, що спричинило його загоряння та викид трансформаторної оливи. При спрацюванні запобіжників ПСН-35, відбувся розрив розрядників РВС-35, оплавлення шинного мосту зі сторони низької напруги, тріщини, сколи та обвуглення опорних ізоляторів 0,4 кВ шинного мосту, опорних ізоляторів ПСН 35 кВ, прохідних ізоляторів 0,4 кВ та вихід з ладу самого силового трансформатора, що підтверджується актом розслідування аварії від 15 червня 2021 року, актом обстеження трансформатора силового ТМ  250 кВА  35/0,4 кВ на НС 47А КМК Іванівського МУВГ від 15 червня 2021 року та актом про пожежу від 15 червня 2021 року.

         Іванівське міжрайонне управління водного господарства (далі – управління) в межах своїх повноважень забезпечує на території Іванівського та Нижньосірогозького районів Херсонської області вирішення питань щодо експлуатації державних меліоративних систем, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів, гідротехнічної меліорації земель, вирішує в установленому порядку разом з місцевими органами виконавчої влади та іншими організаціями питання забезпечення населення і галузей економіки Іванівського та Нижньосірогозького районів Херсонської області водними ресурсами, здійснює від імені Держводагентства виробничі функції з управління інженерною інфраструктурою меліоративних систем та її окремими об’єктами, що перебувають у державній власності.

         Основними завданнями управління, відповідно до Положення, затвердженого наказом Державного агентства водних ресурсів України від 26.11.2018 р. № 891,  є:

  • реалізація в межах своєї діяльності державної політики щодо розвитку водного господарства та гідротехнічної меліорації земель, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів, здійснення у водогосподарському комплексі Іванівського та Нижньосірогозького районів Херсонської області єдиної технічної політики, впровадження досягнень науки і техніки, передового досвіду роботи;
  • забезпечення потреб населення і галузей економіки у водних ресурсах;
  • організація експлуатації водогосподарських споруд та державних меліоративних систем міжгосподарського значення, виконання поточних і капітальних ремонтів міжгосподарських меліоративних мереж та водогосподарських об’єктів;
  •  організація виконання заходів загальнодержавних і регіональних програм щодо розвитку гідротехнічної меліорації земель і поліпшення екологічного стану меліорованих угідь, захисту від шкідливої дії вод сільських населених пунктів, інженерних комунікацій, сільськогосподарських угідь та інших об’єктів;
  • раціональне використання бюджетних коштів на експлуатацію та капітальних вкладень, що спрямовуються на гідротехнічну меліорацію земель, реконструкцію і технічне удосконалення діючих систем, розвиток виробничих баз;
  • проведення на регіональному рівні оцінки, прогнозу щодо поліпшення меліоративного стану зрошуваних і прилеглих до них земель, підтоплення сільських населених пунктів та надання з цих питань рекомендацій місцевим державним адміністраціями.

Отже, основним завданням управління є забезпечення своєчасного та безперебійного надання послуг, пов’язаних з транспортуванням (перекиданням) та забором води із використанням водозабірних споруд для поливу сільськогосподарських культур.

В свою чергу, відповідно до протокольного рішення № 03/13 засідання технічної ради БУВР нижнього Дніпра від 30 березня 2021 року, Іванівським МУВГ  було укладено з водокористувачами договори про надання послуг, пов’язаних з забором води на полив сільгоспкультур.

Відповідно до умов даного договора, управління зобов’язано при виникненні аварійної ситуації на об'єктах міжгосподарської зрошувальної мережі усувати її у наступні терміни:

– ремонт електродвигунів з заміною електрообмотки – до 5 діб;

– відновлення працездатності ТП – до 3 діб.

         На даний час насосна станція знаходиться в неробочому стані, отже надати якісні послуги водокористувачам за договірними зобов’язаннями, є неможливим.

До того ж, порушення умов договору, в розпал поливного сезону, призведе до негативних наслідків, а саме: зниження врожайності та нанесення збитків, як для самих сільгосптоваровиробників так і для держави в цілому (недоотримання державним бюджетом надходжень до його дохідної частини) та настанню надзвичайної ситуації місцевого рівня, порушення нормальної життєдіяльності населення, що створить соціальну напругу серед населення нашої місцевості.

         Затягування у відновленні працездатності насосної станції може призвести до надзвичайної ситуації місцевого рівня, що врегульовано Порядком класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. N 368 та наказом Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій» від 06 серпня 2018 року № 658 (далі – наказ).

Згідно з положеннями даного наказу до надзвичайних ситуацій техногенного характеру відноситься:

- припинення виробничої діяльності об’єкта (підприємства) державної власності, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави, внаслідок руйнування його будівель та споруд виробничого призначення (у тому числі транспортних комунікацій) (пункт 49 розділу 1);

- відключення або вихід з ладу на 12 годин і більше потужності підстанцій напругою 110 кВ і вище, що забезпечують енергопостачання міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів (пункт 71 розділу 1);

- припинення експлуатації об’єктів водопостачання та водовідведення в містах Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрах через відключення їх від джерел енергоживлення внаслідок аварії у системі енергозабезпечення (пошкодження електричних мереж) (пункт 72розділу 1).

З огляду на подані акти від 15 червня 2021 року, на даний час постала необхідність негайного вжиття заходів щодо ліквідації ситуації в частині аварійно-відновлювальних робіт силового трансформатора Т-2 ТМ 250 кВА  35/0,4 кВ на насосній станції 47А.

Враховуючи зазначене вище та з метою невідкладного усунення наслідків надзвичайної ситуації стосовно відновлення працездатності насосної станції 47А та забезпечення безперебійного надання послуг водокористувачам відповідно до договірних зобов’язань, тендерний комітет вбачає можливим застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі необхідних товарів, робіт і послуг відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:

  1. Закон України «Про публічні закупівлі».
  2. Порядок класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. N 368.
  3. Наказ Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій» від 06 серпня 2018 року № 658.
  4. Положення Іванівського міжрайонного управління водного господарства, затвердженого наказом Державного агентства водних ресурсів України від 26.11.2018 р. № 891.
  5. Зміни до річного плану закупівель на 2021 рік.
  6. Акт розслідування аварії від 15 червня 2021 року.
  7. Акт обстеження трансформатора силового ТМ  250 кВА  35/0,4 кВ на НС 47А КМК Іванівського МУВГ від 15 червня 2021 року.
  8. Актом про пожежу від 15 червня 2021 року.    
  9. Протокольне рішення № 03/13 засідання технічної ради БУВР нижнього Дніпра від 30 березня 2021 року.

4. Обгрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі"

Розрахунок бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався  на підставі здійснення обстеження та видачі дефектного акту та кошторису  на Капітальний ремонт трансформатора ТМ-250/35-0,4 інв. номер 101412494

Очікувана  вартість  предмета  закупівлі: 210 792,00 грн. без ПДВ.